Mersin Barosu’nun Adliye içerisindeki Avukatlar Odası’nda düzenlenen törene; Baro Başkanı Alpay Antmen ve avukatlar katıldı. Törende konuşan Antmen, mesleği yaparken meslek onurunu ve etiğini unutmamak gerektiğini söyleyerek, avukatların işlerini yaparken adaletli ve vicdanlı olmaları gerektiğinin de altını çizdi. “Genç arkadaşlarımızı yetiştiren ailelere de teşekkür ediyorum. Çünkü; hukuk okumak her zaman zordur” diyen Başkan Av Alpay Antmen’in konuşmasının ardından Ayşe Sarı, Mutlu Onur Aydın ve Ertuğrul Başarır yeminlerini edip cübbelerini giydi. Genç avukatlar kısa birer konuşma yaparak duygularını dile getirip ailelerine ve kendilerine destek verenlere teşekkür ettiler.
8 Şubat 2013 Cuma 11:18
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
22.06.2026
KKTC’den Mersin Sanayicisine Yatırım Daveti
25.05.2026
OSMANİYE’DE FOTOĞRAF GÜNLERİ BAŞLIYOR.
14.05.2026
Mersin OSB’de hedef 5. bölge